Med regn

 
Som jag längtat efter en dag med regn. Det behövdes verkligen. Jag vaknade vid halv elva denna dag, men inte frivilligt, det var nämligen så att ett par byggarbetare kände för att bygga om halva staden precis utanför mitt stackars fönster. Det kändes alldeles meningslöst att somna om så istället gjorde jag mig kaffe och åt frukost. Regnet öste ner och en liten åsksmäll hördes, sedan har det varit relativt instabilt väder hela dagen.
 
Sedan kan jag ju inte strunta i att berätta att jag köpt The sims 4 till min dator! Det kommer från och med denna dag vara min sysselsättning. Jag vet inte i hur många timmar jag spelat det nu, alldeles för många förmodligen. Jag funderar på att ta mig en liten promenad, jag har inte sett utomhus på hela dagen och lite luft skulle nog sitta fint. Efter det beger jag mig kanske tillbaka till sängen för att antingen fortsätta mitt Simsberoende eller fortsätta på boken jag började läsa här om dagen. 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.