Livets outgrundliga mysterier

 
Gårdagen spenderades på stan med Linnéa. Vi besökte ett av dessa kaféer jag inte tidigare besökt. Chailatte inne på ett varmt kafé medan regnet utanför öste var inte helt fel. Sedan tittade ju solen trots allt fram och vi gjorde egentligen inte mycket annat än att vandra genom staden och runt strömmen, köpte med mig boken Livets outgrundliga mysterier som jag för övrigt har på engelska också. Tänkte mig att jag behöver en bok att ta med till Gotland och jag har ju hört mycket positivt om just denna. Jag och Linnéa avslutade vår dag på inget mindre än espresso house med frapino och chokladboll, inte helt fel det heller. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.