Inför

 
Idag anlände bikinin jag och mamma beställde hem förra veckan. Jag kände att jag var i behov av en ny nu inför Gotland. Den passade bra och jag tycker verkligen om den. Annars har jag inte gjort mycket alls måndagen till ära, jag har varit något otroligt trött och utmattad, sedan händelsen har jag inte kunnat sova bra alls. Trots det följde jag med min kära mor ner på stan och fick med mig två magtröjor. Efter det tillbringade jag tid med Julia, vi bakade kladdkaka tillsammans och det är ju alltid lika gott!
 
Morgondagen ska spenderas mer kära Linnéa, jag längtar. Jag har inte sett henne på evigheter känns det som, och innan jag beger mig mot Gotland ville jag ju hinna träffa henne. Det väntas en fika på ett ställe jag ännu inte besökt men länge funderat på att besöka.
 
Angående överfallet kan jag ju uppdatera om att jag är relativt okej. Att gå utomhus är jobbigt även om jag går med någon, jag är konstant orolig och nojig, rycker till, reagerar och blir rädd så fort någon går nära eller tittar åt mitt håll. Det är som sagt svårt att sova och hur mycket jag än försöker tänka på annat om nätterna kan jag inte riktigt släppa synerna av det som hänt. Förhoppningsvis blir det bättre vartefter, kanske är en resa till Gotland precis vad jag behöver just nu? 
Kommentarer
Mamma

Älskade unge! Vi får se till att det blir bättre med tiden. Nu är allt så färskt ännu, viktiga är att du vågar gå ut och inte isolerar dig. Tror Gotland kommer göra dig gott.

2015-07-15 @ 17:38:10

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.