Bulgursallad

 
Ännu en av dessa orättvist varma dagar. Alldeles för varm, om du frågar mig. Men trots det har jag spenderat dagen i sängen min med serier och min nyfunna fläkt. Jag har druckit iste och tagit en sväng på stan, till och med lagat mat! Bulgursallad med vegetarisk falafel och fetaost. I min bulgursallad hade jag då förutom bulgur salt, svartpeppar, paprika, gurka och majs, en alldeles strålande kombination! Falafeln köpte jag färdig höhö, lite för lat för att göra egna! Det var i vilket fall supergott och enkelt att göra, perfekt nu när det är obehagligt varmt och en inte riktigt känner för att äta.
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.