Bara kärlek kan krossa ditt hjärta

Nu när jag läst ut Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket tänkte jag börja på ännu en bok av Gunnar Ardelius. Den heter Bara kärlek kan krossa ditt hjärta och jag har hört att den ska vara bra! Den jag läste innan denna var ju hur fin som helst så jag hoppas verkligen att denna också ska vara det! Och hur fint är inte omslaget? Jag är förälskad! Jag blir förälskad i nästan alla böcker jag lägger ögonen på så jag är inte direkt förvånad över min kärlek till denna.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.