Skolstart

 
 
 
Min första skoldag är officiellt avklarad och nu är jag minsann en andraårselev, vilket känns bra. Inte mycket gjordes såhär första skoldagen, det handlade mest om att få veta våra kurser samt träffa nya lärare och mentorer. Efter vårt första pass väntade en relativt lång håltimme så jag och Julia begav oss till samma ställe som jag igår besökte med Linnéa, det vill säga Fika. Samma sak beställdes och efter det begav vi oss mot skolan för några föreläsningar, sedan var det inte mer med det.
 
Efter skolan besökte jag stan med mamma, lite behövde handlas och jag kollade bland annat på två små söta vaser till växter jag planerar att ordna till rummet mitt, nu fattas ju bara en hylla på väggen, mina väggar är ju ändå så himla kala och trista.
 
 
Imorgon väntas en aktivitetsdag med bland annat foto, vi får förhoppningsvis schema och datorer för att snart kunna komma igång med skolan på riktigt, jag är lite exalterad över det faktiskt, jag kommer att ha ämnen som mediaproduktion, fotografisk bild samt bild och form! Kan det bli fel? Både matte och idrott slipper jag som estet, det tackar jag världens alla krafter för, det känns som att det finns hopp för mig såhär i årskurs två! 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.