My blueberry nights

 
Jag och Julia begav oss trots allt till stan igår. Vi fikade, inte på Espresso house den här gången, jag köpte mig ett nytt läppbalsam, vi gick på promenad och senare på kvällen åt jag lite pasta, försökte läsa några sidor men hamnade tillslut i sängen min med filmen My blueberry nights. Herregud så dåligt jag mådde och gör ärligt talat fortfarande. Jag är så obeskrivligt trött, mår illa och har en huvudvärk från helvetet, jag hoppar att jag hinner bli bättre innan jag ska till Maja! 
 
Den här dagen tänker jag spendera i min säng, kanske med film eller bara helt enkelt halvsova mig igenom dagen, jag känner mig alldeles för sliten för att faktiskt göra någonting, haha. Önska mig lycka till med den här dagen så önskar jag er lycka till mer er, kram. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.