En söndag

// Bild från visbys gator //
 
Det är nu återigen söndag och imorgon börjar ännu en vecka, åh vilken skam att helgen inte varar längre, det hade jag ju velat. Lördagen denna helg spenderades i sängen tillsammans med datorn min med skype och älsklingen. Ett alldeles strålande sätt att spendera en lördag, även om jag önskar att jag fysiskt hade kunnat vara med henne, men vi tackar Skype för möjligheten att se min kärlek skratta. Jag till och med målade lite, tror det eller ej! Det är ju dock inget jag är duktig på alls, men jag önskar att bli! 
 
Nu är det söndag och den eviga söndagsångesten rullar in enligt regel, jag tänkte därför spendera denna dag med en bok i handen tillsammans med en kopp kaffe eller tre. Något jag däremot borde ägna lite tid åt är att städa mitt alltför katastrofala rum, men vem vill lägga dyrbar tid på sådant när böcker lockar? 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.