Dagar i skolan

 
Nu har jag ju trots allt gått några dagar i skolan, fördelarna är att jag slipper matte och idrott, nackdelarna är att schemat är lite skevt. På torsdagar kommer vi tillexmpel att gå till 16:20, vilket är det senaste jag någonsin varit med om, men att vi har så många estetämnen denna termin väger upp det. 
 
Efter en lite för lång och jobbig dag i skolan landade jag i sängen med kaffe och färger, det är abstrakt konst, jag lovar. Nej men jag är faktiskt fullkompligt värdelös på allt vad färg är, men jag önskar att jag vore duktig. Jag har även hunnit se lite på Twin Peaks. Imorgon väntar äntligen fredag och jag tänker spendera helgen till att sova och öva upp min färdighet i matlagning, höhö, tänker vegetarisk köttfärssås med veganpasta. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.