Dagen

Idag var en sådan dag då skoldagen kändes rätt bortkastad, det kändes som att vi inte gjorde något vettigt alls. Första och andra lektionen skulle vi ägna åt parafraser. Jag valde att göra en parafras på "Solnedgång i Venedig" av Claude Monet. Det gick väl inte jättebra haha. När jag och Julia var klara bestämde vi oss för att gå till Espresso house. Det är ju aldrig fel. Vi drack frappino trots kylan. Sedan avslutade vi dagen med en försenad redovisning. Ikväll tänkte jag ta tag i att läsa lite, försöka lägga mig tidigt. Jag mår illa och är otroligt trött idag, inte alls kul! Hoppas att ni alla har haft en fin dag! 
 
Kram på er!
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.