Tisdag onsdag

Jag har inte bloggat på två dagar, har inte orkat eller haft inspiration. Det beror delvis på att jag igår var hos tandläkaren för att ta ut ytterligare två tänder. Gårdagens besök var mycket jobbigare och krävande än det första. Den första bedövningen fick jag ta tre gånger innan den faktiskt fungerade helt och hållet. Det kändes verkligen som att allt gick dåligt.
 
Både igår och idag har jag spenderat i min säng, munnen gör fortfarande ont och jag äter inte annat än soppa just nu! Det ska bli intressant att se hur tandställninger går.
¨
Idag fick jag i vilket fall hem en av böckerna jag beställt. Jag beställde en åt mig själv och en åt kära Maja. Jag valde att ge den första, den som idag landade i brevlådan, till Maja så jag har egentligen inte sett så mycket av boken! Av det lilla jag sett är jag otroligt spänd på att läsa den, jag kan inte vänta tills min kommer. 
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.