Måndag 27/10

Hej fina ni! Idag har jag spenderat i princip hela min dag på stan med min mamma, vi åkte in för att köpa lite halloweendekorationer till kommande lördag då vi har någon liten halloweensammankomst hemma hos oss. Det var hur mysigt som helst och jag köpte till och med en liten pumpa till mitt rum! Sedan köpte jag min första ögonskugga från Makeup store i färgen louder, så underbar är den. Jag fick också med mig ett puder, ett par lösögonfransar och en mascara med mig hem. Väl hemma karvade jag två pumpor, den lilla med små hål och den med fladdermöss, riktigt stolt över den med fladdermöss faktiskt!
 
Imorgon vid halv 12 beger jag mig till tandläkaren för att ta ut ytterligare två tänder, inte taggad för fem öre men vissa saker måste man göra även om man inte vill! 
 
Trött efter en mysig dag tänkte jag gosa ner mig i sängen och förhoppningsvis somna och sova bra hela natten ut.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.