Happy Halloween

Jag önskar er alla världens mysigaste och underbaraste halloween och avslut på oktober, årets finaste månad.
Själv avslutade jag denna vackra månad med att baka cupcakes och maränger, äta halloweengodis, dansa till otroligt dåliga låtar i mitt kök med kära Linnéa, öppna dörren åt små söta barn utklädda till alla de olika saker som med sina barnaröster sade bus eller godis, kasta florsocker och marängsmet omrking mig och sedan beställa mat och se på något avsnitt av paradise hotel med Linnéa.
 
Ett väldigt fint avslut på min absoluta favoritmånad. Jag är ett sådant oktoberbarn som älskar att höra regnet smattra mot fönstret och vinden vina i träden. Jag älskar doftljus som doftar höstigt vanilj och jag älskar chailatte på morgonen. Jag älskar att vandra omrking med håret i en slarvig hästsvans och en lite för stor stickad tröja. Jag älskar hösten och allt den bär med sig.
 
Kram.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.