Dorian Grays porträtt

Åh vet ni vad? Jag såg just första avsnittet av American Horror story: Freak show och herregud! Jag avlider så himla bra det var. Jag längtar så mycket till nästa, ofattbart bra avsnitt! Idag sänds ju också The Walking dead i USA, längtar tills jag kan se det. Det händer så mycket i oktober haha! 
 
Jag läser just nu en jättebra bok som heter Dorian Grays porträtt, den är till en analys i svenska. Jag älskar boken jättemycket trots att den är lite mer svårläst med tanke på att den skrevs 1890. Den har en intressant handling och jag tänkte faktiskt fortsätta läsa nu så att jag hinner läsa ut den inom två veckor! Lite stressigt med tanke på alla andra läxor jag också har, men snart är det höstlov. Äntligen.
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.