Första advent

Det är söndag och första advent. Hur kan man låta bli att vara lycklig över att första december officiellt är här om bara några timmar? Jag tänkte dra igång det jag gjort sedan många bloggar tillbaka, en julig bild om dagen fram till julafton! Jag tänkte också försöka komma upp med en juldesign inom en snar framtid! Jag vet att jag sagt det hur länge som helst och jag ville ha upp den i helgen men med tanke på att jag fyllde år och sådant aå fann jag inte tiden. 
 
Gårdagen var för övrigt jättemysig. Tårta, kakor, presenter och mysiga människor! Jag är hur tacksam som helst för allt jag fick! Jag måste bara berätta om att jag fick en av dessa fina julkalendrar från The body shop! Jag vill öppna alla luckor här och nu! Men jag får helt enkelt snällt vänta till imorgon! Otålig som jag är! 
 
Jag önskar er alla en magisk första advent nu! Kram kram kram
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.