Sista minuten julklappar!

 
Bjuder på två stycken sista minuten-julklappar! Det kan ju behövas i juletider då man kanske glömt bort en julklapp eller två!
 
Mitt första tips är kakor. För att vem älskar inte underbara, hemmagjorda kakor? Lägg dem i en burk med ett rött snöre runt, gör en egen etikett, slå in dem som på bilden ovan.. bara din fantasi sätter gränserna! Kakor och liknande passar människor i alla åldrar, man kan ju absolut inte hata kakor!
 
Nummer två är då en glasburk innehållande ett recept på kladdkaka! Jag fyllde burken med alla torra ingredienser till kladdkaka och stoppade sedan ner receptet tillsammans i burken. Då är det bara att hälla ner burkens innehåll i en bunke och vispa ihop tillsammans med de våta ingredienserna! Hur smart som helst! Burken köpte jag på Lagerhaus och snöret hittade jag hemma. Tar inte mycket tid alls och det ser ju urgulligt ut! Man kan ju självfallet välja ett annat recept än just kladdkaka, men personen som ska få denna härliga burk råkar älska kladdkaka.. ♥︎
Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg

Kommentar:

Trackback

Sandra // 1998 // Norrköping

Läser, skriver, dricker vit mocha latte och dagdrömmer. Går även första året som estet med inriktning media.